hurfungerarlivetens

Direktlänk till inlägg 19 november 2014

Mitt Liv Som Grävling

Av hurfungerarlivetens - 19 november 2014 15:15

Hej ?
Välkommen till våran bloggjävel!

Nu är det såhär att vi bestämde oss för att blogga lite sådär ihop..

Så att eh..

Japp, här sitter vi och försöker klura ut det här!

Jag ( Camilla ( bloggare nr 1 av 2) ) sitter då och skriver medan Lisa ( bloggare nr 2 här va) kollade om hon va populär men det va hon inte (ovanligt?).

Lisa är väl relativt duktig på det här med blogg då hon har en annan som hon haft länge ( www.maattanenlisa.blogg.se (för er som bryr er-.-) :D ), medan jag ( Camilla ( hej hej) ) inte kan någonting alls typ! :D


Vi tänkte då börja blogga, vlogga och sånt för att vi har så mycket sjuka tankar och fantasier som vi vill dela med oss utav :D Eller nått sånt i alla fall...

Så ni är varmt välkomna att följa våra liv som grävlingar och se vart det tar oss till för mystiska hålor!!


Hejdå ?

:)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hurfungerarlivetens - 18 januari 2015 22:24

hahahah Halli Hallå!   Camillus här! Det var ju såhär att jag och min gode kompanjon Matz skapade denna bloggjävel för att blogga, antagligen. Vi var unga och naiva med stora drömmar om kändisskap och miljontals följare! Eller iallafall att kunna...

Av hurfungerarlivetens - 19 november 2014 22:17


Jag vet inte okey?   Asså jag vet på riktigt inte, blogg är väl inte riktigt min grej men vafan JUSTE presentera mig själv skulle jag! Innan jag glömmer igen. Camilla här! Som skriver då alltså, antagligen.   Lisa skickade till mig innan ...

Av hurfungerarlivetens - 19 november 2014 21:20


[ Ni bör ta det jag skriver med en nypa salt. Har du inget salt går det bra med peppar också ]   Nämen tjena tjena tjena!   Lisa som sitter här och skriver. Tänkte att ni som läser (typ ingen?) kanske vill veta mer om oss som driver denna b...

Vad vill du ?

0 besvarade frågor

VOTE GRÄVLING!

Vet du hur livet fungerar ?????
 JA
 nej...
 Ingen vet
 Gud vet
 Sex?
 Sex me
 Att hitta lycka
 Gud finns inte ens?..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards