hurfungerarlivetens

Direktlänk till inlägg 19 november 2014

Din mamma

Av hurfungerarlivetens - 19 november 2014 22:17

Jag vet inte okey?

 

Asså jag vet på riktigt inte, blogg är väl inte riktigt min grej men vafan

JUSTE presentera mig själv skulle jag! Innan jag glömmer igen.

Camilla här! Som skriver då alltså, antagligen.

 

Lisa skickade till mig innan och sa åt mig att blogga typ om mig, så satt jag ändå vid datorn och skulle byta profilbild på fb så tänkte jag "äeh varför inte".

Märker ju nu att det var ett misstag.

 

Jaja, snabb presentation om mig, GO;

18 år gammal

Älskar katter

Utbildar mig till kock

Är född och uppväxt i Norge men sen hände nått och nu bor jag i en håla i Sverige

okey?

 

Ne men jag vet inte, jag vaknade nyss och kan ju inte precis sitta här och va rolig på demand !

Skulle bara byta bild ju -.-

Jävla Lisa tvingar mig att lista ut sånthär mitt i natta ( klockan är 22.22 just nu )

 

Är sur som fan just nu för att det inte finns mat! Mor&Far gittade Norge en vecka, men idioterna lämnar fan ingen mat hemma. HUR SKA JAG LEVA UTAN MAT HÄ!?!?

Ska smsa mamma imon och klaga. Tänker fan inte leva såhär.

 

 

 

Kickar la in en bild på mig själv här då
|

v


 

 

Denna jag bytte till på fb också, har fått 9 Likes på 10 min NOT BAD CAMILLA


Så hejdå jag orkar inte mer <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hurfungerarlivetens - 18 januari 2015 22:24

hahahah Halli Hallå!   Camillus här! Det var ju såhär att jag och min gode kompanjon Matz skapade denna bloggjävel för att blogga, antagligen. Vi var unga och naiva med stora drömmar om kändisskap och miljontals följare! Eller iallafall att kunna...

Av hurfungerarlivetens - 19 november 2014 21:20


[ Ni bör ta det jag skriver med en nypa salt. Har du inget salt går det bra med peppar också ]   Nämen tjena tjena tjena!   Lisa som sitter här och skriver. Tänkte att ni som läser (typ ingen?) kanske vill veta mer om oss som driver denna b...

Av hurfungerarlivetens - 19 november 2014 15:15

Hej ?Välkommen till våran bloggjävel! Nu är det såhär att vi bestämde oss för att blogga lite sådär ihop.. Så att eh.. Japp, här sitter vi och försöker klura ut det här! Jag ( Camilla ( bloggare nr 1 av 2) ) sitter då och skriver medan Lisa (...

Vad vill du ?

0 besvarade frågor

VOTE GRÄVLING!

Vet du hur livet fungerar ?????
 JA
 nej...
 Ingen vet
 Gud vet
 Sex?
 Sex me
 Att hitta lycka
 Gud finns inte ens?..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards